2006-12-14

Planer som går i lås

Vilken bra dag det här utvecklads sig till. Nu börjar allt bli mer och mer klart och jag känner hur lugnet sprider sig. Har hunnit med att boka in allt som jag tänkt göra fram till att vi åker norröver. Jag har fått besked om att vi kan vara med på nyårsafton, hundarna har varit ett litet problem för mig. Vill ju inte lämna dem själva med alla smällare och sånt. De kan vara med! Så skönt det känns då kan jag börja planera för min familjs lilla jul. Alltså vi åker ju upp till min sambos familj och jag vill ju gärna vara med när mina klappar delas ut plus att jag vill kunna säga tack och så när jag öppnar andras. Så jag håller deras klappar i gisslan tills det är bestämt hur de vill göra. Men i alla fall nu kommer vi ju att åka upp till Skeå och fira nyår så då blir det ju finemang att fira lillajul då oxå. I lugn och ro utan någon stress och massa bök och stök.

Det enda jag har kvar nu är att skicka iväg systerLs klapp(ar). Vill ju inte avslöja för mycket *ler busigt* Det känns så skönt! Kanske är det lite smågrejer kvar till min familj men med den här planeringen får jag ju några dagars respit. Dock är allas klappar klara det är ju bara om jag skulle komma på något väldigt fyndigt.

Jaja nu ska jag återgå till min uppsats
Ha det så gott
lillaA

Inga kommentarer: