2009-01-21

Impulshantering

Är något jag är väldigt usel på. Inte för att jag tycker att det är det minsta dåligt att vara impuslsiv. Men det är bara så jobbigt ibland när en bara VILL ringa till sin Isäntä och berätta om dagens samtal. Jag försöker tänka - han jobbar, jag kan berätta sen. Det är bra att vänta du har du något trevligt att berätta när han kommer hem från jobb. Det är verkligen bra att vänta...

Gud vad jag fick övertala mig själv så att jag inte skulle plocka upp telefonluren och ringa. Men nu så har jag istället något trevligt att berätta.

Han kom precis genom dörren så nu ska jag gå.

Det vill liksom ur mig, jag kan inte hålla det tillbaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur går det med jobbet? Jag hoppas det var det som var den glada nyheten :)

Jag har pratat med D om en tripp till Piteå och han ställer sig positiv till förslaget. Vi funderar på om vi ska köra med övernattning eller bara komma över dagen. Du vet kattvakt/inte kattvakt...

Det enda på tapeten för mig nästa helg är tvättstugan på lördag :) Kanske det skulle vara en passande dag/helg?