2009-01-22

Det hanterade

Jepp I du har helt rätt. Det hade med jobbet att göra.

1. Jag är otroligt stolt över att jag verkligen tog mig dit. Tycker sånt är skitjobbigt. Tror alltid att jag stör.

2. Hon berättade vilka kriterier de hade valt ut folk till intervju på. Det var tre stycken, typ utbildning, erfarenhet och personlighet. När hon skulle visa vad hon menade med personlighet så var det som att hon läste mitt personliga brev rakt upp och ned. Så klart blev jag väldigt glad och hoppas nu att jag får komma på intervju.

3. Jag hade missförstått henne, så det blir ingen rekryteringsdag. Hon menade att de skulle ha en rekryteringsträff där de läser och begrundar allas personliga brev. Det gjorde mig lite pruken då jag tror mig ha bättre chanser då jag får visa mig "in person" så att säga. Men men jag håller en tumme för att jag får komma på intervju.

Jag tycker det är så himla stort när jag gör sånt som jag aldrig trodde mig själv om att göra. Allt bara sprudlar i mig och jag känner mig som om jag vore störst bäst och vackrast. Nu hoppas jag bara att det håller i sig om jag nu får komma på intervju.

Menar du nu på lördag eller nästa helg. Nu på lördag åker jag ned till Ö-vik för att gosa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go girl!! Oavsett om du får just detta jobb eller ej så har du tagit nya steg och det är mycket värt. Jag håller tummarna att du får jobbet! :)

Nä, jag tänkte nästa. Kanske jag uttryckte mig illa? Jag visste ju att du skulle vara borta nu i helgen. Alltså den 1 feb.

ellapix sa...

Ja men visst går det bra. Det hade ju varit ännu trevligare om ni stannat. Men jag kan ju inte få allt ;)