2008-09-02

Vad lägger jag pengar på?

Har länge gått och spanat på ett sängbord av stringmodell. Har ju egentligen inga pengar så för mig känns det lite dyrt. Det finns på en antikaffär här i stan. Nu har jag bestämt mig bara av den enkla anledningen att jag var och tankade igår. Alltså utan att ha några som helt tankar kring att det var dyrt eller nåt, så tankade jag för ca 500. Det är pengar som bara försvinner beroende på hur mycket jag kör så måste jag tanka igen om 3-4 veckor. Sängbordet kostar inte lika mycket som en full tank, jag kommer att kunna ha kvar det i flera flera år. Så vad är det att fundera på. Inget alls.

Imorgon när det öppnar ska jag stå där med pengarna i handen och köpa mig ett sängbord. (OM det nu finns kvar). Har till och med bestämt vart det ska stå, under spelgen som ska sitta i hallen. Det kommer att bli så fint.

Inga kommentarer: