2008-09-18

Less

Nu vill jag inget annat än att mina papper från polisstyrelsen ska komma så att jag kan börja jobba. Jag är så innerligt trött på att bara gå hemma. Jag har hamnat i den där latcirkeln. Inget är roligt att göra och jag kan ju lika gärna göra det imorgon. För mycket fritid helt enkelt. Känner hur nedstämdheten börjar krama om mig.

Till råga på allt så sket det lilla söta lakritstrollet på vår nya matta i natt. Den måste kemtvättas och jag hittar ingen kemtvätt i den här stan. Det kan ju inte vara möjligt att jag måste ta med mattan till en annan stad för att få den ren. Ibland kan de vara billiga djuren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skickade dig ett tips om en kemtvätt i Öjebyn. Kolla mailen. Upp med hakan! Snart har du jobb. Kram!

- ic

ellapix sa...

Åh tack! Vad snällt