2007-07-12

Trötta ögon och fjärilar

Ganska trött i ögonen och med fisig mage sitter jag här framför skärmen från 98. Kanske börjar det bli dags för en ny?

Har åkt runt längst en av traktens vackraste vägar idag, målet var Antikhuset. Där fanns det mycket grejer minsann. Dyra möbler och obehagliga bilor, allt jag kom hem med var två virknålar. Men som S sa; viknålar kan man aldrig få för många av... Jag är i alla fall nöjd, de var i metall och två storlekar jag inte hade. Om jag åker dit igen så ska jag göra en lista på alla storlekar jag har så att jag kanske kan köpa några fler. Hittade min byrå där, den jag ärvt av mamma och på det här stället kostade den runt 3000. Måste vårda den ömt med andra ord *ler*

Några saker som är bra med att ha gäster:
- vi ligger inte bara i soffan och slöar
- vi diskar efter varje måltid
- det finns alltid någon att småprata med
- vi byter korsord med varandra
- jag får mycket stickat på sjalen

Inga kommentarer: