2007-07-02

sol, vind och vatten

Hade tänkt måla vägg idag men vädret samtyckte inte.

Istället har jag träffat min framtida chef, vi pratade katter, tibbar och utställning, jag kommer att jobba runt 80% till hösten. Det känns bra. Jobbar tre veckor och är sedan ledig en. Väldigt nice.

Gick en sväg till Nydalasjön och tog mig årets första dopp. Men vad jag har svårt att ligga ned och sola, blir rastlös på en sekund. Till och med D stod ut längre än vad jag gjorde.

Ikväll gör jag inte så mycket, kollar på mitt framtida schema och funderar på ändringar. Klurar på hur jag ska göra med hundarna och känner mig allmänt glad över att jag har jobb till hösten.

Har precis planerat in en pysseldag med picknick imorgon. Måste visa upp min sjal och få lite tips och ideér kring mina nyckelband. Så trevligt att pyssla ihop igen.

Ta ta
En varm och kärleksfull litenA

4 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå!! Du har inte berättat vad det e för jobb!! Vill ju veta! å GRATTIS!!! /EM

Anonym sa...

Jobb? Nu har jag missat en massa igen :( När var hur?

- ic

ellapix sa...

Jo jag ska jobba som personlig assistent till hösten. Har vickat lite där nu i vår och det känns väldigt bra. Får 77% och ett helt underbart schema. Ett luftigt sådant så att jag kan fortsätta söka lärarjobb...

Det är en kompis som jobbar där nu så jag vet att det är ok.

Anonym sa...

Grattis grattis!

/Anna