2007-07-11

Solo kvist

Ytterligare några minuter för mig själv. Hade så mycket jag tänkt och så mycket att säga men inget finns kvar. I huvudet en massa bubbel, tänker på vad vi ska göra och vad vi ska äta. Jag hoppas att det inte är så illa och att vi får några fler trevliga dagar tillsammans. Bara en massa bubbel hit och dit, ingen ro för mina mer osynliga tankar att orka sig till ytan.

Vi ska kanske få en digitalkamera, yeeei! Då kan jag äntligen ta lite kort på mina alster och visa er, den är i och för sig utan lcd skärm men det gör ju inget när datorn finns så nära till hands och nu när usb ingångarna sitter på framsidan igen så är det ju hur enkelt som helst. Längtar efter den, vill visa er. Har kommit så långt på sjalen. Längtar tills den är klar, om jag har tur och jobbar på kanske jag kan ha den på bröllopet. Det ska bli så himla trevligt att åka på det, träffa D's kusiner och släktingar. Några har jag ju träffat men långt ifrån alla. Det ser jag fram emot, sedan blir det nästan en hel vecka i deras stuga. Nice! Kanske åker vi till Finland, vi får se planerna är många.

Längtar efter att få börja på nästa projekt, tror att det ska bli en halsdukssjal. Jag har hittat färgen i naturen men vet inte om jag kommer att hitta den på något garn. Jag vill att den ska vara samma färg som blommorna på en mjölkört. Cerisa och ganska mörka. De är så vackra! Eller i alla fall färgen. Men sedan var det ju den där pläden jag hade tänkt virka och vantarna jag funderar på till vintern och tabeltt underläggen. Ja ja jag får nog ta och lugna ned mig nu. Det finns inte riktigt tid för allt jag vill göra, inte pengar heller för den delen...

Nä nu ska jag ta och sätta mig och spela lite så att jag kanske kan rensa ut hjärnan lite lite i alla fall.

1 kommentar:

A-L sa...

Va bra med kamera. Jag har faktiskt funderat över dina alster och varit nyfiken på hur dom ser ut. Jag tänker kolla in bilderna när dom kommer.