2007-07-18

Snart

Min plan att bli färdig med sjalen till bröllopet kanske inte är så realistisk i alla fall. Har stickat som en galen till ett ovanligt bra Miss Marpel avsnitt, men tycker mig inte komma någon vart. Har nästan ont i fingrarna...

Borde packa, men allt är nästan klart i mitt huvud och vi åker inte förrän vid lunchtid imorgon så det ska nog vara lugnt. Glömmer jag något så är det inte hela världen.

Det ska bli skönt att åka bort och vara helt bortkopplad från världen, läsa lite, kanske spela lite sällskapsspel, sticka och umgås med "familjen".

Ser fram emot att få basta, promenera i byn och sova i lillstugan. Ser fram emot lugn och ro. Men jag vet att jag kommer att bli rastlös om vi inte hittar på saker. Så det blir till att vara lite aktiv i vad som kan göras. Kanske får vi gå upp till "vår" lilla äng, eller leta efter någon annan vacker plats. Men mest av allt längtar jag efter att basta... Minns vad som hände förra gången i den bastun... *drömmer*

Nu är det nog packning på gång...

Ses igen på 11 dagar utvilade och fina

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du läst ut Sieg L:s böcker än? Det är ju här där jag bor! I nr 2 bor hon granne typ - sååå coolt!!!/EM