2007-07-05

I afton dans

Kvällspromenader är helt klart underskattade. De tappra solstrålarna som letar sig genom trädtopparnas grenverk. Ljuset, ljudet av en halvsovande stad. De tydliga dofterna och tankarna. Framförallt är det som att tankarna blir så mycket klarare. Det är kanske lättare att tänka när det inte är så himla varmt. Både jag och de fyrbenta njöt av de svalkande vindarna.

Vi har som sagt varit utan dator i några dagar och det var en hel del att ta igen, bloggar att läsa och mejl att skicka. Det är tomt utan dator...

Har spelat lite på kvällskvisten och nu är det min käras tur att ta över den nya tysta, snabba datorn. Jag har lovat att jag ska spara pengar till en plattskärm när jag får jobb till hösten, vilket vrålåk vi kommer att få då.

Nu mina vänner är det natti natti för min del
Sov så gott

Inga kommentarer: