2007-07-31

Tack!

Idag har jag varit och fixat med en present. Alltså det var en present till mig som jag länge väntat på. Ska förklara tydligare, fick en bok av systerL i födelsedagspresent, tyvärr hade jag redan köpt den så jag tänkte byta. Beställde en bok om spetsstickning som jag länge velat ha, men den kommer aldrig. Så idag bestämde jag mig för att beställa den från nätet istället. Kanske går det fortare...

Därför vill jag nu passa på och tacka systerL för böckerna jag fick i present
¤ Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden
¤ Jens Lapidus - Snabba cash
¤ Lena Andersson - Duck city
¤ Susanna Clarke - Jonathan Strange & Mr Norrell

ser fram emot en massa trevlig läsning, det blev alltså fyra böcker och då har jag ändå 100 kronor kvar av presenten. Så underbart!

Inga kommentarer: