2006-10-17

Tråkvanligdag

Sitter här och skriver så att fingrarna nästan blöder, det är allt från personliga brev till viktiga mejl. Känner mig duktig som gör bort allt på en gång. Orkar därför inte skriva nåt mer djupsinnigt idag. Är fortfarande arg på politiken...

Har:
- skickat mejl till alla klubbens instruktörer
- skickat mejl till ÖNDs utbildnings ansvarige
- skickat mejl till Nordmalings Bk om utbildning
- börjat planera inför lördagen
- skrivit persoliga brev
- kollat vilka jobb som finns ute
- ringt ett viktigt samtal
- spelat lite för att trösta mig...

Urk burk bara tråkiga saker att göra idag. Brukar försöka undvika att skriva om mitt jobbsökande då det bara gör mig med nedslagen. Skit och piss vad tråkigt det är...

Ska
- gå ut med hunden
- lämna sopor
- tvätta
- handla
- springa
- spela lite till
- skriva lite till
- skriva en och annan deltagarlista
- diska

Vilken omåttligt tråkig och vanlig dag jag har idag... giv mig styrka.

Inga kommentarer: