2006-10-30

Helt igen

Har varit på sektorskonferens i helgen, det tar på krafterna ska jag bara be att få meddela. Först sitta hela dagen och fundera och diskutera. Samt kanske lyssna på en och annan knasboll. Men jag kan inte sticka under stolen med att jag både tycker att det är kul och intressant. Sedan är det partaj med massa människor som jag inte alls känner och i alla åldrar. Det är i och för sig kul, att få träffa folk från hela Norrland eller i alla fall Norr- och Västerbotten. Men det tär lite på enerign då jag inte helt kan slappna av i de situationerna, måste ju visa mig från min allra bästa sida och det kräver ju lite energi... *ler*

Men på söndag när vi for hem så fick jag med mig Lakrits så nu är vi alla igen och det känns så skönt. Allt blir så annorlunda när den där lilla pigga saken är med...

Det bästa med att åka på de här konferenserna är ändå att det är så himla god mat. Det går inte att komma ifrån. Jag gör inget annat än att äta och när jag ätit mig helt proppmätt vill jag ändå ta mer för det är bara så himelskt gott.

Har inte så mycket att säga just nu, det kommer kanske några funderigar senare när jag hunnit landa och laddat upp lite mer enerig.

Dock tog jag och hundara en helt underbar entimmes runda i solen. Jag älskar det här vädret, det är så kallt att snön ligger kvar men det är inte för kallt. Det är liksom fortfarande bara krispigt ute men det är inte blött och slaskigt. Helt underbart, jag kan vara ute och gå hur länge som helst...

Nä nu ska jag sätta mig med något vettigt, om det går, längtar så mycket efter D. Det är så jobbigt att vara borta från och nu är han på jobb och jag längtar ännu mer för jag vet att han är så nära... *skakar på huvudet*

Inga kommentarer: