2006-10-25

Bååring!

Usch, fy och blä! Jag har verkligen ingen bra dag idag. Känner mig bara sur och butter. Har sååå tråkigt. Framför allt har jag tråkigt. Inget socialt utbyte och ingen utmaning i vardagen. Eller jo att skriva ihop CV:n och leta jobb. Gahh! Vad är det för utmaning. Vart är diskussionerna och det mentala utbytet? Jag håller på att gå upp i alla mina limningar av tristess. De enda människor som jag har något slags mentalt utbyte med är de på AF, hallå kan det bli värre än så... Nä vet du jag tror inte det... mitt liv är verkligen vid botten just nu. Jag måste ut och träffa folk, måste hitta kanaler för att hitta nya vänner. Det här går inte. Jag saknar J och S så himla mycket. Saknar att bara kunna ringa och sedan träffas över en kopp te eller en runda på stan. Eller varför inte en fika ute i naturen. Allt det som jag tycker är kul, jag är en ytterst social människa som behöver mycket dialog för att inte bara lägga mig ned och torka ut. Jag måste få människor att prata med, och då menar jag prata på riktigt. Inte bara berätta hur dagen varit eller säga något i förbifarten. Jag måste prata. Gå på djupet med vad som är just nu. Diskutera, formulera tömma hjärnan och vrida och vända på mina känslor. Jag håller på att förgås. Måste ha en utmaning, något att göra som inte bara går på räls. Fy fan va trist allt är just nu.

Trodde att jag skulle kunna göra mig av med allt trist och tråkigt genom en riktigt lång promenad, gick runt sjön. Men se det var vara lurendrejerier från mina förvirrade hjärnceller, för det gick inte alls. Jag är lika uttråkad och sur och arg fortfarande. Jag får hoppas på att helgens konferens ger mig det jag vill ha.

Inga kommentarer: