2006-10-21

Fram och tillbaka

Det blev inte riktigt som jag tänkt.

D kompade ut lite tidigare på dagen så att vi skulle kunna åka i lugn och ro. Vi kom till Sävar sedan slutade vindrutetorkarna att fungera. Kollade säkringen, men den funkade fint. Körde i sakta och makligt hem igen, jag behöver inte säga att det var i stort sett omöjligt att se genom rutan. Vi fixade och trixade. Tillsist åkte vi till verkstaden och de fixade det på en tjugo minuter eller nåt sånt. Så iväg igen... Fast några timmar försenade eller några timmar senare än vad vi tänkt.

Han inte göra allt jag tänkt hemma. Det blev bara kvalitetstid med familjen, däckbyte och besök hos Ixxi med valpar.

Alltså det var en som jag blev sååå kär i. Hon var helt gudomligt underbart jobbig och galen. Den hunden vill jag ha!! Men jag måste ju inse att jag inte kan ha tre hundar och framförallt inte tre pälshundar. Ixxi såg lite sliten ut. Jag längtar efter att få hem henne nu. Får jag som jag vill så kan jag hämta hem henne nästa söndag. Jag vill, jag vill, jag vill!

Nu har jag kommit hem från ett kalas ute på klubben. Väldigt trevligt och sånt borde vi föra fler gånger...

Inga kommentarer: