2008-06-19

Zzzz

Shiiit så trött jag är. Tror inte att jag varit så här trött på flera år. Det är helt galet. Satt på en stol och sov på jobbet igår. Alltså det har inte hänt tidigare att jag kunnat sova sittandes. Men nu har jag bevisat det för mig själv i alla fall. Eller tja i soffan går det ju bra att sitta och sova. Men inte på en köksstol...

Jag kan knappt beskriva hur skönt det är att vara ledig idag. Att jag kan ta igen mig och vila upp mig lite inför midsommarafton.

Har tänkt mig ned på stan för att handla lite garn, ska sticka en filtad väska till en bekant. Fast hennes ska bli svart. Den går så fort och sticka och är så smidig då jag inte behöver fästa något utan stickar i stort sett hela väskan färdig på vanliga stickor. Men fin blir den.

Ska även kolla på lite garn till väskan jag ska sticka till bror. Sedan vill jag sticka en Laminara, och en Lady sweater till mig själv. Det är så mycket som vill ut på stickorna men jag hittar inget garn som jag är nöjd med. Tycker att det är ganska dåligt utubud på mina två närmaste garnbutiker och att beställa över nätet är jag inte helt nöjd med än. Jag vill känna på garnet och se färgnyansen med egna ögon.

Inga kommentarer: