2008-06-03

Ledig?

Idag är det tisdag och jag har massor på menyn. Massor massor massor. Så det gäller att inte bryta ihop och fastna framför tv-spelet. Åh det skulle vara så enkelt. Istället måste jag

[] säga upp mig
[x] säga upp lägenheten
[x] säga upp garageplatsen
[x] Handla
[] Planera kurs
[] Ta reda på vad som gäller kring en avgående ordförande
[] Ringa AE om uppdrag
[x] Ta reda på vad det kostar att bygga staket
[] Ringa Tele 2
[] Ringa Bredbandsbolaget
[] Boka flytthjälpen
[x] Ringa Linbäcks om nyckel, kollat på nätet.
[x] Gå till IKSU för att avsluta mitt medlemskap

Nä inte känner jag mig ledig direkt... börjar jobba kl 15 *djup suck*

Det som ändå klänns bäst är att jag varit ute och sprungit på morgonen

Något senare
Nu så är i alla fall några av punkterna avklarade, plus att jag varit ute med hundarna och hunnit på bibblan. Fick världens ide om att jag skulle brodera en "Ingen Reklam" skylt att ha på dörren till vår nya lägga. Men så kom jag på att vi ju har postbox vid entren så det får kanske bli någon annan typ av skylt. Typ, välkommen eller nåt sånt.

Inga kommentarer: