2008-06-10

Grattis till jag!

Vilken födelsedag!

Fick en digitalkamera av min familj. Helt underbart bra det har jag verkligen önskat mig i flera år. Den har massor med smarta funktioner och jag sitter och leker med den hela tiden. Isäntä är med på ganska många bilder för tillfället. Snart blir det väl hundarna oxå, bara Lakrits tar och badar och borstar sin päls så ska ni se att jag ska börja experimentera med henne oxå.

Sedan fick jag en 4g ipod av Isäntä plus en bok om Skellefteås musikliv. Har proppat poden full med musik men har ändå inte fyllt den till max. Det är ju helt underbart. Det stod att det var två hela dagars lyssnande i den för tillfället. Jag har inte lagt in mer än det jag verkligen vill lyssna på. Det är verkligen underbart, tusen tusen tack.

Det har varit en dag i tekninkens tecken.

Inga kommentarer: