2007-04-22

Den lilla lyckan

Det var länge sedan sist. Men jag känner att jag inte har så mycket att berätta, allt är som vanligt. Jag söker jobb tappar sugen och får tillbaka den igen. Så går det fram och tillbaka upp och ned. Fast grunden är stabil, jag mår så bra som jag kan må tror jag. Lycka gör så mycket för att resen ska bli bra.

Älskar att vakna på morgonen för att du ligger där brevid, älskar att gå och lägga mig för att få känna dina armar om min kropp och din hud mot min.

Känner mig så ofantligt lyckligt lottad, trodde nästan inte att livet kunde vara så här. Kännas så här. Jag har ingen oro i magen och känner mig trygg. Har inte en gång sedan jag träffade D varit rädd. Inte rädd för stormar och inte rädd för tomhet. Allt är bara precis så som det ska vara. Det är till och med trevligt att tvätta, så länge vi gör det tillsammans.

Tillsammans är ett ord som gör mig väldigt lycklig för tillfället.

Inga kommentarer: