2007-04-02

För mycket

ojoj vad dålig jag är på att skriva här. Tror att det beror på att jag har så mycket just nu. Det är så många tankar som uppehåller sig i min hjärna samt att jag fixar och donar som bara den. Tycker själv kanppt att jag har en ledig stund. Alla kvällar är uppatgna med olika aktiviteter, jag tränar och söker jobb på dagarna försöker hinna med att träffa min sambo och träna med hundarna. Det blir inte så mycket tid över då.

I helgen har jag tex varit på utbildning hela lördagen, sedan var det belönings middag för de som hjälpt till på tävling på kvällen. Jag for med andra ord halv tio och kom hem kl elva. Sedan på söndagen var det dags för en triller framför tvn, SAIK mot Rögle. Huurrrv men de klarade sig i alla fall. Mitt i den for jag och hjälpte en kompis att köra det sista flyttlasset. Det tog kanske 20 minuter. Lite skönt med paus från spänningen. Efter det dags för mat och sedan iväg på styrelsemöte. Hemma igen vid nio. Tja och så ser mina dagar och kvällar ut.

Idag har jag gått en runda på ca en timme på morgonen, försöker göra bort den då det är som kallast och hundarna kanske inte tar med sig lika mycket grus in. Plus att jag får en härlig morgon promenad. Sedan har jag badat Lakrits och om jag orkar tar jag Chewie i eftermiddag.

Nu lunch!

Inga kommentarer: