2007-04-29

Lite så där

Att vara ensam i biosalongen är en upplevelse. Det är som om biosalongen blir ens eget vardagsrum utan oinbjudna gäster. Var och såg Rädda Jimmy på Folkets bio igår och som sagt det var bara jag och D i salongen. Den var väldigt trevlig, eller trevlig är kanske helt fel ord med tanke på att den var svart och dyster. De ända goda varelserna i filmen var djuren. En extremt svart film med en extremt svart syn på världen. Men det var inte så att vi gick därifrån och var helt uppslukade så jag måste säga att det var en ganska klar 3:a fast en bra trea.

Sitter och bläddrar i min julklappstidning, fick en prenumeration på Allt i Hemmet av D's bror och sambo. Vilken fin julklapp, något vi borde jag varandra oftare. Prenumerationer på tidningar...

Nu ska vi snart iväg och fika på NK at the powerarrow with Katerin Z Jones. Sedan blir det lite nödvändig shopping. Typ ost och bröd.

D sitter och svär framför lådan, UIK vinner inte mot Arsenal och det gillas inte. Till och med kommentatorerna är arga nu... härligt!

Så klart öser regnet ned, jag som torkade fönstren igår...

Ju mer jag tänker på filmen desto bättre blir den. Imorgon kommer den att vara genial!

Inga kommentarer: