2007-04-10

Griller i huvudet

Det är illa när jag vaknar före han som ska upp och jobba. Det är illa att jag är pigg när jag vaknar före han som ska upp och jobba. Det är illa att han ställt klockan på 06.20 och jag är pigg före det. Vad ska jag säga, det är illa.

Några saker jag funderat över idag

Varför är det så svårt att presentera sig i telefon? Tror jag inte att folk vet vad jag heter i efternamn eller? Jag måste krångla till det och ge värsta långa förklaringen på vem jag är. Från och med idag ska jag bara säga mitt för och efternamn kanske lite till om det behövs.

Killen på posten - var han uttråkad eller blev han kär? Fnissade åt det hela vägen hem från centrum. Jag fick värsta långa utläggningen om olika avier hit och dit. Inte alls otrevligt eller surt utan mycket positivt. Så min slutledning var han var uttråkad, hade lite och göra och så kom jag där och ställde en enkel fråga och han tog sin chans att göra dagen lite roligare, eller som sagt han blev kär i mig och ville hålla kvar mig så länge som möjligt på posten.

Aprilväder - igår var det vår och idag är det höst. Det blåser höststormar så att löven yr plus att det snöat lite lätt. Det är ju helt fuckat

Annars då, inte så mycket. Är en dålig sambo och livskamrat. Har varken köpt present eller fixat tårta till födelsedagen. Fastnade i ett spel och tänkte att det blir trevligare på fredag då ska jag inte iväg på kurs hela kvällen. Så jag bad om present uppskov...

Inga kommentarer: