2007-03-02

Som en gummiboll

Fram och tillbaka det är dagens melodi.

Hämta en bil med en fungerande vev till bakrutan.

2000 billigare än på det andra stället

Till Ärsboda och köpa blinkerslampor

Hem och hämta handlingslista

Till Strompen

Handla diverse attiraljer bla en febertermometer

Hem och fixa middag

Sedan fixa middag igen, fast den här gången till imorgon

Väntar på att den ena lasagnen ska bli klar så att jag kan sätta in nästa form

Nu ska jag ta och fixa efterrätten

Kvällen kommer att bli lugn då jag måste upp hyfsat tidigt, antagligen åker jag själv då D är snuvig som bara den

Ser så fram emot att få åka skidor och jag håller en tumme för att det kommer att vara lika bra väder som idag. Då blir det till att njuta av

Ska börja sticka den andra ärmen ikväll. Det går undan

Inga kommentarer: