2007-03-01

Så sjukt

När jag ringde till min bilreparatör så fick jag höra att han trots allt måste beställa en pryl för att den hade helt rostat sönder. Men det vackra i kråksången är att enligt honom skulle samma pryl bara kosta 500. På dyrstället sa de att prylen skulle kosta 1700. Det är över 1000 kronors skillnad på en liten pryl. Vansinne, helt enkelt vanisnne. Jag är glad att jag valde ett annat ställe än det där snobbigt dyra...

Det andra sjuka i mitt liv just nu är D, han ligger och hostar och kraxar i soffan och har riktigt feberglansiga ögon. Kanske borde jag servera honom lite glass? Han är så söt där han ligger och huttrar.

Nästa sjuka sak är min längtan efter FFXII

Sedan är jag så sjuukt nöjd med min nya frisyr, den är så snygg. Som D sa en kombination mellan fundamentalistisk jude och Ellron i Sagan om ringen. Sjukt snyggt är allt jag har att säga.

Nu ska jag gå och pussa på min febersjuke sambo

Inga kommentarer: