2008-07-31

Något att se fram emot

Imorgon ska vi till Byske jag och hundarna, min syster med sambo är uppe på semester. Det är alltid lika skönt att åka till stugan. Hundarna verkligen älskar att få en hel gård att springa fritt på. Det är ju något de inte är vana vid... lägenhetshundar som de är. Plus att jag tycker att det är underbart att komma till havet och familjen förståss.

På lördag blir det kalas för en kompis som ska gifta sig nästa fredag. Det ser jag fram emot, mer kan jag inte avslöja. Sedan kommer syster med upp hit till min stad för att se hur vi har det. Hon som alla andra kommer att tycka att vi har en väldigt fin lägga. För det har vi, den är helt underbart stor och med en stor och fin balkong. Jag ska lägga ut bilder snart.

Nåväl, hundarna och jag ska mysa och ha det gott. Om vädret håller i så kanske det blir en båttur till i år. Vi har redan gjort en, men det var i en liten båt så hundarna fattade inte riktigt vad som hände och de hade svårt att sitta stilla. Vatten som skvalpade in under magen och så. Ni vet, kallt vatten på kalla magar det går ju bara inte. Sedan kommer Isäntä upp, nej jag menar ner, (Det är svårt det där att lära om.) efter jobbet på fredag. Då är vi samlade alla. Bättre kan det inte bli.

Ha det så gott

Inga kommentarer: