2008-07-28

Sanningens minut

Det blev som jag avslöjade igår. Jag har badat för första gången i år. Det var inte särskilt varmt i havet men pålandsvinden gjorde sitt. Vi fick en riktigt trevlig dag vid stranden vi var ett ganska stort gäng på åtta pers från 3 år till 35 tror jag minsann.

Stranden var väldigt trevlig. Framförallt när vi såg att "bunkern" var ledig. Där blåste det inget. Den här stranden är tydligen piteåbornas egna havsbad, dit turisterna inte hittar. Men nu hittar jag. Jag är väl ingen turist men nästan så...

Idag ska jag gå och lämna in en jobbansökan plus att jag ska besöka skolkontoret. Jag bestämde mig för att lämna in ansökan personligen så att de får ett ansikte på mig och att de vet att jag kommer från stan. Sedan ska jag gå på skolkontoret och fråga om de vet hur vikariesituationen ser ut här i stan. Hur jag ska gå tillväga.

Sedan ska jag besöka den nya Gallerian som jag inte ägnat någon tid åt. Trevligt trevligt

Inga kommentarer: