2008-07-26

pdol fredag

Utan några direkta förväntningar gick vi på PDOL igår. Det var jag, Isäntä, systerJ och hennes kompis. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Det var en skön och härligt stämning, inte allt för mycket folk och några riktigt bra band.

Vi såg framförallt Glesbygd'n och Räfven och båda var helt underbara liveband.

Så klart var det mycket festival med bajamajor och popcorn och mat överallt. Det låg en varm doft av stekt kött över hela stället. Men det var som att det inte gjorde så mycket. Jag gick mest bara omkring och njöt. Dansade lite och gungade lite till Glesbygd'n. Till Räfven dansade jag så hårt att jag blev helt slut. Men så härligt kul.

"Du ska få ett enkelt val, sjukan eller döden"
Glesbygd'n

2 kommentarer:

A-L sa...

Ni var väl och kollade på Stanley Cup-pokalen? Det skulle då jag ha gjort om jag vart på pdol.

ellapix sa...

Nej tyvärr... Alla har vi våra konstiga böjelser och min är inte hockey *ler*