2008-07-29

Slutligen

Tredje gången gillt, idag hittade jag elljusspåret. Men där hittade jag oxå en skylt som klart och tydligt sa att här får inga hundar vara. Så typiskt. Vi traskade en annan väg hem och nu börjar jag känna mitt närområde väldigt väl. Nu ska jag börja utöka, gå bort mot Nolia området. Det är så spännande att promenera omkring och utforska en stad som en inte alls känner till.

Ikväll får vi middagsgäster och kanske kanske stannar de över natten, så mycket vet vi inte. Så helt ensamt är det inte här. Tycker att vi alltid har någon som kommer och hälsar på.

Sedan är vi ju fullbokade två helger framåt plus att systerL kommer på besök under den tiden. Så mycket kul att se fram emot.

På tal om det så måste jag ta och gå in mina skor. Annars kommer jag inte att kunna ha dem på bröloppet.

Inga kommentarer: