2008-07-06

Det bär i väg

Inte lång tid nu bara jag och du och så Pite...

Veckan har varit helt galen, har bara haft onsdagskvällen för mig själv och då var det ju en massa saker som skulle göras. Lakrits badas och det och det fixas inför flytten eftersom vi inte skulle vara hemma förrän på söndag.

Nu är det söndag och vi har inte haft en lugn stund, inte ens pizzan och kaffet hos C var lugnt. Alltså det var så klart lugnt men det kändes hela tiden i kroppen som att vi var tvugna och gå hem och avsluta det vi påbörjat.

Vad jag längtar efter fredag när vi ska åka upp till Isäntäs stuga. Det ska bli så himla skönt att inte behöva tänka på något annat än nuet. Då ska jag koppla bort resten av världen och bara läsa, sticka och njuta av sällskapet. Så underbart! Kanske hittar vi någon loppis att besöka. Vi kommer att ha många köksskåp att fylla upp så jag kan fynda hur mycket jag vill utan att behöva tänka på utrymmet. *ser fram emot*

Nu är det snart natti natti så att jag samlar tillräckligt med krafter inför morgondagen.

1 kommentar:

A-L sa...

Happy fynd-hunting. Hoppas du hittar nått snyggt till ert nya hem. Syns i augusti.