2008-01-02

Aldrig kommer vi oss hem

Nu är jag tillbaka i staan igen. Har varit en repa till Boden där vi firat nyår med Isäntäs bror och familj. Vi skulle ha åkt hemöver idag men vi har lämnat in bilen på rep och det visade sig att det saknades en del så vi får vänta till imorogn. Gissa om jag längtar efter att få sitta i min egen soffa eller att sova i min egen säng. Vi har nu varit på resande fot i 10 dagar tror jag, det tär...

Jag sitter och funderar vad jag ska göra med mina julklapps pengar och vad jag ska göra för bild av alla pärlplattor. Det ska bli så spännande att fixa, sedan har jag nästan stickat färdigt en av mina fingerlösa vantar. Den kommer att bli skit snygg när den är klar. Nu måste jag bara hitta hur en stickar av den på rätt sätt men det finnns säkert någon beskrivning på nätet. Jag ska leta tills jag hittar vill inte förstöra dem på sista varvet.

Inga kommentarer: