2008-01-20

En himla många...

Jag längtar efter min lilla Lakrits! Sitter och tittar på bilder på henne och hilfe vad jag längtar. Jag tittar även på bilder från i julas, systerJ skickar typ alla kort som blev tagna under julhelgen och det finns en hel del fina som jag nog måste göra vanliga kort av och sätta in i albumet. Kanske en som jag rent av måste sätta i ram, hoppas att det blir något fint kort på alla syskonen, har fått ett på tjejerna som var riktigt riktigt fint men då är ju inte bror med och det går ju inte för sig.

Annars - var till K&Å igår och såg En himla massa program. Det är mycket som jag glömt men mycket som bara finns där. Jag hade lite svårt att placera dem i tid men nu stod det 1989 på dem och det stämmer väldigt bra, jag gick alltså i nian. Det känns som ett helt liv sedan jag gick i nian. SysterL fick boxen i julklapp men nu har alltså även jag kollat in några av guldklimparna, Dalsland och Café Öken.

Jag började på den vita sjalen igår men jag är inte nöjd med mönstret jag hittade, tycker att den blir för tät. Har suttit och spanat efter lite andra mönster på nätet nu på förmiddagen men inte hittat nåt som känns helt bra. Mest troligt så blir det så att jag gör samma mönster igen, alltså det som blivit en grön sjal och en grå till SysterL. Lite trist att göra samma sak igen men den blir så fin så det är svårt att låta bli...

Nu ska vi gå ut och se om bilen startar...

Inga kommentarer: