2008-01-17

Så dags

Det är märkligt, den där lilla lilla förkyldningen jag åkte på kring jul verkar inte vilja ge med sig. Jag har nu varit lite lite förkyld sedan jul dvs snart en månad. Det är jobbigt! Men den är så fjösig att allt som händer med mig är att jag nyser lite och har lite lite ont i halsen. Men retligt som tusan är det att inte bli frisk.

Har i flera dagar nu njutit av min julklapp från systerL, jag fick Tori Amos box. Så underbart att lyssna till! Jag njuter i stora lass.

Tiden går så himla fort och jag hinner inte riktigt med själv. Ser fram emot helgen då vi nog mest troligt kommer att besöka K&Å för att titta på En himla många program.

Men jag har även tänkt att vi ska hinna med ut och äta middag på någont fint ställe typ Victor. Detta för att fira att vi varit tillsammans i två år. Jag fattar inte att tiden går så himla fort. Två år och jag tycker inte att vi har bråkat på riktigt en enda gång. Visst har vi bråkat men det har aldrig varit sånadär dramatiska "nulämnarjagdenhärskiten" bråk. Vilket ju i och för sig är väldigt skönt. Det är så underbart att få komma hem från jobbet och veta att han är där. Att han väntar på mig och vill vara med mig. Att jag kan komma hem och veta att allt är bara så som det ska vara, inget som ligger och lurar i vassen. Lovely!

Nä nu ska jag ta och äta lite frulle, går ju inta att låta hela den här lediga förmiddagen försvinna in i datorbrus... *ler*

Inga kommentarer: