2007-12-14

1,2,3 - 3:e gången gillt?

Men vad tiden flyger iväg, bara 10 dagar kvar till jul!

Saker att förundras över

1. När jag berättade för ett gäng igår att jag lagade mat varje dag så blev de förvånade. Lagar alla inte mat till middag? Sjlv måste jag ha matlåda med till jobbet och jag skulle inte bli mätt på köpesmat. Så jag lagar middag varje kväll, kanske att det blir rester någon kväll men det hör inte till vanligheterna. Är jag annorlunda?

2. Jag har klippt mig! Det var som sagt ett tag sedan, men det verkar vara en frisyr som inte riktigt går hem hos andra. Själv är jag otroligt nöjd, den bästa frillan på länge. Framförallt gillar jag att den är så hård och ganska kantig. Men min omgivning verkar inte gilla den lika mycket. Ingen, hitentills, förutom Isäntä har sagt att det blev snyggt. Det härliga i det är att jag faktistkt inte bryr mig, jag tycker själv att den är så himla snygg att jag formligen älskar den. Så varför skriver jag det här inlägget? Ja det kan en ju fråga sig, det intressanta är kanske att jag faktiskt inte bryr mig vad andra tycker.

3. Jaha vad ska jag säga som trejde sak då. Jag hade ju tänkt ut en massa men som vanligt när jag sitter här så försvinner allt. Moorrrr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag försöker verkligen laga mat varje dag, men inspirationen är det si och så med ibland. Och matlåda blir det inte varje dag. Jag äter hellre den till middag :) Så går det när man jobbar 8-17 och har 2 mil hem...

GOTT NYTT ÅR!!

*KRAM*