2008-08-14

OS-vrikning del 2

OS virkningen går framåt. Jag får mycket gjort när jag sitter framför burken och tittar på alla dessa sporter. Men det är trevligt. OS är liksom lagom, en liten dos av allt. Fick se lerduveskytte idag blandat med basket, brottning, boxning, lite hästar, beachvolley mm. Det är mycket som pågår samtigt. Men snart börjar friidrotten och det är ju den jag väntar på. Duken börjar verkligen arta sig nu, jag börjar se mönstret och se hur den kommer att se ut tillslut. Jag gillar verkligen filetvirkning! Det är så spännande att se hur mönstret tränder fram, lite som att bygga pussel.

Filten är det lite värre med, duken är så rolig att jag glömmer bort att jag har en filt att jobba med oxå.

Ska väl erkänna att det blivit lite stickande oxå, men då jag inte vet om vederbörande läser här vill jag inte avslöja mig allt för mycket.

Inga kommentarer: