2008-05-21

Pite del 4

Nu har vi två alternativ (tror jag), har inte fått det 100% bekräftat än men om jag förstod kvinnan rätt igår så är det så.

Lägenhet nummer 1 - Den ligger i ett område som heter Djupvik, det ligger nära skog och vatten. Elljusspår inte alls långt från bostaden. Grönområden osv. Lägenheten är en helt vanlig lägga ser inte ut att vara några finesser eller små detaljer i planlösningen som säger klick. Men den är säkert inte fel heller. Nå väl för tillfället är det mest området som lockar mest.

Lägenhet nummer 2 - ligger centralt, är nybyggd och har en underbar planlösning. Bland annat två balkonger, diskmaskin, badkar om vi vill osv. Ingen har med andra ord bott där före oss. Hyran är dock lite dyrare och som hundägare är väl inte läget helt perfekt, att gå med hundarna på promenad mitt i stan är väl inte det roligaste.

Men vi ska åka upp till Piteå på fredag och kolla in de två läggorna och då kommer vi att bestämma oss. Jag hoppas på att den som ligger centralt ändå inte har långt till någon strandpromand eller havet eller så. Jag har ju som inget begrepp eftersom jag inte varit i Piteå så mycket.

Inga kommentarer: