2008-05-21

Pite del 3

Nu har vi fått erbjudande på en 3:a i ett område som heter Djupviken. Det ser väldigt mysigt ut på bilderna, nära natur och vatten. Det ligger precis ute vid havet. Att det är ett studentområde spelar ju inte så stor roll, det är ju något som vi är vana vid både Isäntä och jag. Det är svårt att undvika om en väljer den här delen av stan...

Den här läggan står vi först på och om vi vill ha den så får vi den tror jag. Alltså måste vi åka upp och kolla på den. Jag är ju ledig i veckan så för mig är inte det något problem. Men hur går det för Isäntä? Han har jobb helg...

Nåja det börjar kännas lite bättre, för den här läggan är inte alls så dyr som den jag pratade om innan. Men å andra sidan står det inget om internet eller parkering eller nåt sånt. Vi måste helt enkelt åka dit och kolla...

Inga kommentarer: