2008-04-22

Jag löper

Jag är smått inponerad av mig själv, har varit ute och sprungit!

Har väntat länge nu på att det ska bli så pass varmt i luften att jag kan springa. Får så ont i halsen annars. Men så idag, min första lediga dag den här veckan tog jag mig ut direkt på morgonen. Hade bestämt att jag inte skulle springa så långt utan jag skulle orka hela sträckan. Vilket jag gjorde med bravur, hade nog kunnat springa en längre sträcka men jag ska hålla mig till den här. Ska nämligen göra om det imorgon och på fredag. Detta så att jag får en ordentlig start på min löpning och att jag inte bara ger upp efter att ha varit ute en eller två gånger.

Jag måste verkligen komma ut och röra på mig, har lite för många kilon på kroppen för att jag ska tycka att det är roligt att shoppa. Och SÅ kan det ju inte vara, det ska ALLTID vara roligt att shoppa!

Så det är bara att ta tag i saken och börja träna. Löpning är det som passar bäst just nu.

Inga kommentarer: