2009-02-20

Tillbaka igen

Äntligen har jag återhämtat den förlorade sömnen från förra helgen. Jag har varit så förbålt trött. Men det blir ju så när en sitter uppe och snackar skit hela natten. Gick och la mig först vid 4 snåret. Trevligt trevligt. Men inte bra för mig, jag som är så himla beroende av att alltid få ungefär samma mängd sömn. Annars blir jag helt knasig. Sur, grinig, hängig och allmänt seg. Orkar inget och vill inte ha med andra människor att göra. Men nu så här lagom till helgen så är jag fit for fight igen.

Har sovit utan att ha blivit väckt en enda gång. Nu börjar jag bli van vid Peps ljud så inte ens han stör. Det är så härligt att sova.

Annars händer det inte så mycket. Söker jobb, läser fantasy, myser med hundarna och umgås med vänner. Det är ganska stillastående med andra ord...

Inga kommentarer: