2009-02-23

Nu kommer lugnet tillbaka

Nu börjar det bli lite rätsida på världen igen. Den första veckan är alltid den värsta för då är det så mycket som är nytt. Både för människor och djur. Jag måste vara totalkoncentrerad på allt. Men nu så här efter en vecka så är det mycket lugnare. Nu kan jag börja sticka igen.

Har bestämt att det får bli en basker, för mössan jag gjorde börjar bli lite för slapp. Det är fingarnet jag fick av systerL som ska få äran.

Kommer nog att börja redan ikväll...

Annars rullar det på. Hundarna har äntligen vant sig vid varandra. Ella är inte lika svartsjuk längre och Ixxi har börjat våga säga ifrån. Pep börjar känna sig hemma och jag har helt trasiga händer. Det är en liten bitig piraya...

Nu ska jag ta och gå ut med honom sedan blir det till att göra middag.

Inga kommentarer: