2008-11-19

Svart & vitt

Tjurstickningen är nu klar! Jag ska bara fästa alla trådar och sedan sy ihop. Inte mycket kvar med andra ord.

Här om kvällen hittade vi säsong 5 av 24 på Coop. Vi slog genast till då vi letat denna hur länge som helst. Så nu sitter vi än en gång och darrar i soffan. Det är svårt att andas mellan varven, av spänning. Då har tjurstikningen kommit till sin rätt, den är enkel och jag behöver inte koncentrera mig på den. Den flyter på av sig självt helt eneklt. Jag haft den som lugnande medel när det varit som mest spännande. Nu känns det nästan lite tråkigt att det är färdigt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öh? Vad var det ni tittade på? Jag tror inte att du nämnde det. Bara att det var säsong 5 av 24. Aha!!!! "24"! *hahahaha* Det var DEN ni såg. Jag trodde ni tittat på säsong 5 av 24 säsonger. Hihihi!

- ic

ellapix sa...

Haha tja det är inte så lätt det där..