2007-11-21

Nu

Kläder: svartastuprör och lilasladdrig tröja
Frisyr: nytvättat
Lyssnar på: Isänät som grymtar från soffan, fotbollskval.
Ska: fästa trådar och blocka
Borde: göra något vettigt
Humör: glad men trött
Längtar efter: jul, bara 33 dagar kvar
Saknar: min mor
Gör: gäspar
Har: varit ute med hundarna i 30 min

Projekten bara rullar på och igår så färdigställde jag två pulsvärmare. Ska fästa lite trådar i en sjal ikväll så att den oxå blir klar. Jag börjar se slutet på alla projekt och ser fram emot att få börja på något till mig själv. När jag är hemma över jul så ska jag fota några av mina grejer så att ni kan få se...

2-1 till Sverige, det vrålas i soffan

Längtar efter helg, jag är så trött så trött. Idag har varit en slitsam dag på jobb, men imorgon har jag halvdag så då kan jag slappa lite extra innan fredag.

2 kommentarer:

A-L sa...

Har du nått mönster på en "fusk-polo"? Du vet en sån man hade när man liten, en lös polokrage? Skulle vilja ha en själv ibland. Gärna en gulsvartrandig.

ellapix sa...

Hehe ja du jag ska se vad jag kan gräva fram...