2007-11-16

Friday I'm inlove

Så underbart det är ute, gick en lång promenad på morgonen. Njöt av att solen vaknade och gav landskapet ett guldaktigt skimmer. Alla tre njöt.

Fler saker att njuta av; det är fredag och jag har sovmorgon! Det är fredag och jag ser fram emot att få mysa i helgen. Varma hjortron och glass! Bara 38 dagar kvar till jul. Tiden går fort.

Något negativt - jag har munsår. Ett litet lite ett, men det förstör för mig. Jag kan inte pussas och när jag inte kan pussas så inser jag hur mycket jag pussas. Hur beroende jag är av pussar och hur härligt underbart det är att pussa. Jag pussar på kinder, nacke, huvud och resten av kroppen. Jag är pusstokig. Så nu vill jag att munsåret ska läka så att jag kan börja pussas igen för det här är inte bra för mig!

Just nu
Lyssnar på: teven
Kläder: svarta jeans, tischa och hood
Hår: guldband och snedlugg
Ska: dammsuga
Har: ätit frukost och virkat lite
Bör: ojoj det är allt för mycket, men lägga in kläderna i garderoben
Längtar efter: Isäntä
Vill: sticka fingerfria vantar
Planerar: en adventskalender

Inga kommentarer: