2009-03-26

Fingervantar

Nu är de klara, eller det har de varit ett tag nu. Har haft dem en hel vecka. Helt underbara är de, bortsett från mitt lilla experiment. Provade olika ökning på tummen och den ena blev inte lika skön som den andra. Men då jag sliter vantar som andra tuggar tuggummi tänkte jag att jag snart kommer att måsta göra ett par till så då vet jag vilken typ av ökning jag vill ha. Nu när jag vet att jag kan.



Jag gillar verkligen att de blev så färgglada och att inget finger blev det andra likt.

3 kommentarer:

Maria sa...

Dom blev jättefina!
Det går ganska långsamt med mitt stickande nu, men igår kväll började jag faktiskt på en Swallowtail igen... Hoppas att jag stickar klart den denhär gången.
Synd om det är jämntjockt och dimmigt! Jag ska hålla hårt i tummarna och hoppas att det ska hända något solskensfullt!

Anonym sa...

Skitsnygga vantar! Du kanske kan börja producera och sälja ;) Jag tror i alla fall på din garnaffärsidé. Kanske väntar den bara på att du ska sätta den i verket? Därför inga andra jobb... Känn efter vad du vill göra och se dig själv göra det. Vet inte om mitt lilla peptalk gör någon verkan, men jag tror starkt på din kraft. Utnyttja den!

Kram!

Tzeni sa...

De blev verkligen astuffa! Så snygga! Färgerna är helt otroliga, och alla gillar vi väl charm i vad vi gör:)