2009-03-05

Den som söker skall finna

Jag söker jobb som en galen liten iller. Jag är inte helt säker på att de är de allra bästa personliga breven jag får iväg men de är tusan i mig inte dåliga. Så någon gång måste jag väl ändå få napp. Tobaksfri Duo låter verkligen intressant, något jag lätt skulle kunna jobba med som den gamla Förebyggarbussare jag är. Förra fredagen tror jag att jag skickade iväg över tio ansökningar...

Annars händer det inte så mycket. Jag spelar Heroes of Might and Magic, läser fantasy, tränar Pep och umgås med kärleken. Så mycket roligare är det inte. Jo kanske att jag stickar en och annan maska oxå.

Ser fram emot att Pep ska få sin vaccinationsspruta så att jag kan börja hänga lite ute på klubben. Det kommer att göra skillnad för mitt sociala behov.

3 kommentarer:

Maria sa...

Håller tummarna!
Jag ska börja söka jobb själv så snart jag kommer mig iväg till Den Större Staden och får en någorlunda fast adress. Det känns som att mina telefonräkningar kan bli ganska dyra framöver och så...
Allt gott!

Anonym sa...

Jag håller också tummarna. Nu måste det väl ändå vara din tur??? Förresten planerar vi en Skellefteåinvasion i april. Eller snarare en Piteåinvasion av Skellefteåbor :)

Kram!

ellapix sa...

Åh det låter fantastiskt! Jag ser fram emot ert besök.