2008-02-19

Tjejsnack v 5 - Mående

Frågorna kommer från: http://swishwish.wordpress.com

Hur mår du idag?
Väldigt bra, jag är ledig till kl 15.00 och har en väldigt lätt arbetsvecka. Fick besked om min löneökning igår så det känns helt klart bra.

När var du sjuk senast?
Vet inte riktigt, hade en liten förkylning för ett tag sedan. Men det var inget som hindrade mig i min vardag så jag vet inte om det räknas.

Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
Oj vet inte, blir så sällan sjuk. Har inte haft något allvarligt mer än någon barnsjukdom och även de har varit lindriga.

När hade du senast en riktig må-toppen-period?
Det har jag faktist hela tiden, det är ytterst sällan jag har dåliga perioder. Jag kan ha dåliga dagar men inte perioder... Bortskämd, ja visst *ler*

Vad får dig att må bra?
I stort sett vad som helst, solen, en promenad, en blöt hundpuss på näsan, ett vykort, ett sms, tja i stort sett vad som helst. Men i stort kan jag säga att jag mår bra av aktivitet och att ha saker att göra. Sitter jag och degar i soffan för mycket då börjar jag må dåligt...

Inga kommentarer: