2008-02-19

Ordf LillaA

Ofh shiit det är mycket nu, sitter och fixar klubbgrejer och det känns som att det aldrig tar slut. Har ju som sagt påbörjat det här året genom att ta på mig ordförandeposten. Det känns oerhört spännande och jag har funderat mycket kring vad det här året som jag ska sitta ska föra med sig. Vad jag kan ta med mig in i mitt ordförandeskap. Det känns som att det är viktigt att jag har en grundtanke med mig. Det jag kommit fram till är att det här året ska ägnas åt att få organisationen att fungera smidigt, att vi ska sätta medlemsnyttan i fokus.

Några saker jag gillar
1. Ljudet som blir när en förflyttar fingrarna längst gitarrens strängar.
2. Solen, vi har varit utan den så länge nu
3. Att få saker gjorda.
4. När allt bara funkar
5. Jazziga rytmer

På jobbet är det mycket sjuka, det ena har avbytt det andra och jag är förundrad över att jag håller mig frisk. Har haft en liten liten förkylning, men det är ju inget i jämförelse. Det är skönt att ha en frisk kropp som är motståndsaktig. Jag förösker att inte låta all sjukdom och det jobbiga som kommer med den att ta över handen. Jag mår bra, har det bra och njuter av de timmar sol jag får...

Inga kommentarer: