2009-05-13

Jag & fyra till

Shit pommfrit"
Jag har blivit kallad på intervju. Det känns i hela mig. Det har varit en så lång tid av ingenting nu att jag nästan glömt bort hur det känns att vara eftertraktad. Som arbetsresurs det vill säga. När jag fick veta igår trodde jag att det stod mellan mig och hundra till men så är inte fallet utan det är jag och fyra till. De har valt ut mig! Mig bara det att jag blivit vald att få komma på intervju känns ju som en ära.

Nu har jag så mycket jag måste fixa innan jag åker imorgon. Hjälp hjälp! Så kul!

6 kommentarer:

Camilla sa...

ÅÅÅH! Vad är det för jobb?

ellapix sa...

Det är på en gymnasieskola i Ö-vik. Lite närmare Umeå... det ska bli så spännande. Hjälp, det är ju redan i morgon...

Sofia sa...

Grattis!!! Jag håller tummarna! Fast det blir lite långt att pendla Piteå-Övik?

Ingrid sa...

Jag håller också tummarna! Tänk att det äntligen är din tur. Grattis! Jag ska skicka massor av positiv energi så att de bara inte kan motstå att välja dig :) KRAM!

Anonym sa...

Lycka till!

Eva sa...

Brake a leg! Håller alla mina tummar!