2009-05-25

Ditten och datten

Svalstjärten går framåt. Jag hoppas av allt jag bara förmår att det lila färg partiet ska komma med på sjalen. Annars blir jag nästan lite besviken. Min förhoppning är att det allra sista diagrammet ska blir lila. Det skulle blir så himla fint.

Var till Skeå igår på bror kalas. Det bjöds på grillat och en massa annat gott. Sedan bjöds det även på en massa musik. Bror sjunger i Skellefteå ungdomskammarkör, Espri. Det var en härlig tillställning med jazzband, trevlig sångerska och formidabel kör. De sjöng allt från samiskavisor till Gullan Bornemark.

Själv har jag stigit upp på tok för tidigt för att vara beredd om det ringer i telefonen. Känner mig som brandkåren, klar för utryckning.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Hihihi, spännande! :)

Jo, vill du/ni ha besök den 13-14 juni? Jag och D tänkte åka norrut för att kolla in Ikeautbudet och då skulle det passa bra att stanna till i Piteå på uppvägen. Om utrymme finns stannar vi över natten, annars kan vi åka vidare till mamma. Tänk på saken och hör av dig på något sätt.

ellapix sa...

Ja men va kul! Vad glad jag blir!!! Ska genast kolla upp läget.

Ingrid sa...

Gör så!! :)