2009-05-18

Det är min tur nu...

Det verkar som att det börjar rulla på nu. Kanske har både systerL och Petter rätt. I fredags vick på högstadiet och imorgon heldag på lågstadiet. Det är ju bara några dagar kvar till sommarlovet så det gäller att passa på och tacka ja till allt som dyker upp. Det ända som skulle kunna vara ännu roligare var ju om de ringde från gymnasiet. Men men jag kanske inte kan få allt.

På stickfronten lite nytt. Har gjort färdigt en presentstickning och har nu påbörjat en till Svalstjärtssjal, den här gången i det grå/lila garnet från Ullcentrum som jag fick i present av systerL. Om garnet räcker så kommer det att bli en helt underbart vacker sjal, som jag faktiskt kan använda. Annars har jag ju bara stickat sjalar i galna färger som inte passar till något i min garderob. Så fort jag kommit lite längre ska jag visa er hur vackert garnet är.

Inga kommentarer: