2008-03-07

Skräddaren och jag

Men så trött jag är. Har jobbat som en galen den här veckan och sovit som en galen oxå. Jag sover väldigt mycket för tillfället och måste ha mycket sömn för att må bra. Nå ja det har varit en tuff vecka och jag är slut... så är det med det.

Sitter och väljer mellan att se Little Miss Sunshine eller att koka en kanna te och läsa min bok,
(Vid mina fötter står Chewie med en mjukisapa i munnen) kan inte bestämma mig. Orkar inte bestämma mig, vill jag överhuvudtaget bestämma något mer ikväll? Hum svaret på den fråga måste bli "skräddaren säger nej!" Haha hur roliga var inte de, ser framför mig hur han sitter i sitt lilla rum och demonstrativt säger "skräddaren säger Nej!" Ha ha då är den här kvällen räddad...

Borde kanske se om det finns några klipp på youtube.

AL den här är till dig!

1 kommentar:

A-L sa...

Hehe. Väldigt roligt. En fras som jag mycket väl kan tänka mig att börja säga hela tiden.